Cubaan lagi

Hari ini aku ke majlis pelancaran barangan Electrolux. Petang ini agak santai sebab kerja masih belum banyak lagi. Sikit-sikit je. Petang semalam bos aku ada cakap pasal blog. Wartawan sepatutnya ada blog sendiri sebab ada banyak perkara boleh diceritakan untuk kebaikan pembaca blog. Jadi, dah alang-alang aku dah ada blog, alangkah baiknya jika aku bijak menggunakan blog aku ni sebaik mungkin. Walaupun aku masih belum mahir menggunakannya, aku tetap akan cuba meng'explore' apa yang ada dalam blogspot.com ni.

Catat Ulasan

2 Ulasan

rynas berkata…
bagus..cik yam pas nie boleh lar kita melayari blog yer..teruskan usaha anda.usaha tangga kejayaan.
Tanpa Nama berkata…
hidup yam...heheh itu bos bila nak buat blog puler..
skrg senang dh ada blog so stress2 tu leh gak meluahkan perasan jiwa ahakss