Jom Main Badminton

HAI SEMUA. Pagi ini aku bangun tidur dan tidak tahu apa nak buat. Rasa ingin menyihatkan badan yang sudah terasa sengal-sengal macam orang tua. Jadi aku pun telefon Pusat Komuniti Pantai Dalam dan tanya sama ada court badminton ada kosong atau tidak. Menurut pegawai di sana masih ada kosong lagi kerana hari bekerja court hanya ditempah pada waktu malam. Jadi, apa lagi. Terus bersiap dan pergi ke sana untuk bermain badminton.
Mula-mula pergi ke sana untuk tempah court dahulu, kemudian pergi sarapan dulu. Selepas siap bersarapan, barulah pergi main. Aku ambil dua jam dari 11 pagi hingga 1 petang. Selepas selesai main pergi cuci kereta dan kemudian makan tengah hari. Di situ jumpa Anis yang cuti hari ini sebelum menjejakkan kaki ke Jelita pada Rabu nanti. Disebabkan waktu bekerja, tiada orang lain yang main. Hanya aku dan Suzi sahaja. Hahahah, dewan ini kami yang punya. Main kejap-kejap letih, kejap-kejap letih. Tak fit langsung!


Sarapan dengan surat khabar. Hahaha, bukan main lagi minum kopi panas.

Inilah dewan badminton tu. Kami main di court A. Sewa RM8 sejam.

Letih nampak cik puan Suzi. Ada juga laman refleksologi. Aku cuba jalan tapi aduh tak tahanlah. Sakit woo...

Catat Ulasan

2 Ulasan

suziey berkata…
Apa hal plak?? Gua masih cik lagi la blom puan pun. Puan tuh nantilah dulu...Coming soon...
SeriKencana berkata…
Cantik kak suzi pakai tudung camtu.. tudung ekin ek?