Kisah Tempat Letak Kereta

TADI petang kan aku pergi mesyuarat dengan Clarins kan. Aku tengok tempat letak kereta di bangunan itu agak pelik berbanding tempat letak kereta di kawasan lain. Kereta diletakkan bagai di rak. Aku takut nak letak kereta di sini. Kalau nak keluar, tekan butang di tepi dinding. Platform itu akan turun atau naik mengikut butang yang anda tekan. Tengoklah gambar yang aku rakam ni. Dengar kata di bangunan KFC kereta nak parkir siap kena naik lif. Cayalah.



Catat Ulasan

5 Ulasan

suziey berkata…
Wah! canggih sungguh parking kat sini ya. Sepanjang aku bawak keta kat KL nih tak penah lagi parking kat tmpt parking mcm nih. Macam seram lah pulak nak parking ya...
Ibu kami berkata…
selalu lunch kt wisma kfc tapi xtau le pasal parking dia ada lift gitu... mmg fail le k.yam pasal parking ni... tu ler sbb ada driver kan...lemakkkk...hehe..
chocinmybox berkata…
wah..parking bertingkat ghetoo..penah nampak gak parking macam ni, tapi kat tv.citer orang putih...bukan orang itam ye...:)
Maryam Elyas berkata…
Ha, jgn ingat kat luar negara je ada parking canggih. Kat sini pun ada. Tapi serius takut nak parking gini sebab selalu pikir kat tempat kita ni bab-bab keselamatan ni mcm nan ado je kan. Heheheh pandang rendah la pulak.
suziey berkata…
Isk3..anis nih kuat sungguh pengaruh TV ler...