Gambar Langkawi Lagi

HAI semua. Esok adalah hari terakhir di Jelita. Waktu makan tengah hari tadi, aku diraikan bersama Jabatan Pemasaran BPSB. Yang menjemput ialah Sally Wong, ketuanya. Terima kasih Sally. Sally belanja aku makan di Sate Kajang Hj Samuri di Uptown Damansara. Sedapnya makan sate. Turut ada bersama ialah KK Wong, Sabrina dan Fred. Terima kasih semua. Di bawah ini aku muatkan lagi gambar kenangan di Langkawi (10 Julai 2009 hingga 13 Julai 2009).



1) Nak naik bas sebelum gimik bas mewah.
2) Nampak tak aku kat belakang Chef Anuar tu?

1) Gambar ni Chef Anuar yang ambil. Ketika sarapan di Restoran Mona, Jeti Kuala Perlis.
2) Dalam bas mewah. Bantal tu ditaja oleh Ain Furnishing.

1) Gambar kenangan bersama bas mewah.
2) Di jeti nak naik feri.

1) Membeli gamat ke mak minah?
2) Aku posing di tingkap rumah homestay FoxHill.

1) Anis, Suzi, aku dan Chef Anuar di rumah Mahsuri.
2) Posing lagi di sofa homestay.

1) Gambar kenangan ramai-ramai di homestay.
2) Membeli coklat di kedai Hj Ismail Group.

1) Ketika acara Majlis Makan Malam Gemilang. Tema pakaian Arabian. Ada macam mak Arab tak? Takde kan. Sebab kami memang takde bajet nak membeli pakaian Arab. Bajet untuk beli coklat dan pinggan mangkuk je.
2) Jom beli coklat.

1) Hahaha, aku dapat cabutan bertuah hamper barangan Syahirah. Kat sini ambil surat je. Balik KL nanti baru tuntut hadiah. Nampak aku macam gemuk sangat je dengan jubah Marjinah ni kan?
2) Masa ni kat Beras Terbakar. Lokasi terakhir sebelum pulang ke KL.

1) Inilah lori yang bertanggungjwab membawa beg-beg kami semua ke KL sebab bas mewah sudah tidak muat untuk membawanya. Shopping sakanlah diorang ni.
2) Di Beras Terbakar.

1) Di depan ialah bas. Di belakang ialah lori. Mereka ni bergambar selepas siap angkut semua beg ke dalam lori.
2) Bergambar lagi dalam bas sebelum bas bergerak ke KL.

Catat Ulasan

3 Ulasan

chocinmybox berkata…
suzi komen dalam blog wa. katernya, hari2 terakhir kita di BPSB,dapat plak kita kua holiday sesama. Syok kan...
Maryam Elyas berkata…
Ha... bestkan holiday sesama. Bila kita nak gi cuti-cuti Melaka? Atau PD.. tempat idaman Suzi. hahahah
suziey berkata…
Korang dapat gaji baru nanti belanjalah aku pegi holiday..Pegi Hodiday Inn pun dah cukup..