Me & Botak

HAA.... cuba tengok gambar ni. Teka siapa? Mungkin ada yang kenal dan mungkin ada yang masih belum kenal. Kalau kenal pun mungkin cuma tahu nama watak dia dalam drama bersiri Juvana. Inilah dia lelaki yang bawa watak Botak dalam drama itu. Aku ambil sedikit info pasal Botak dalam blog www.beautifulnara.com.
Dalam blog itu tulis nama sebenarnya ialah Johan Ariff Asari. Lahir pada 1986. Asal Pulau Pinang.
Pagi tadi saat sedang membuat kerja, tiba-tiba Anis telefon aku. Katanya Botak ada kat tempat Media Hiburan. Aku pun meninjau. Yes! Memang dia ada. Aku pun kata, Anis, aku nak ambik gambar dengan Botak, lah. Dan dengan lajunya aku pun ambil Blackberry aku dan jalan ke tempat Media Hiburan. Editor Media Hiburan sangat best. Dia kata, ha ni sorang lagi peminat, dari Majalah MIDI. Dan Anis pun ambilkan gambar aku dengan Botak.
Walaupun sekarang watak yang dibawakan ialah Aril dalam drama Cinta Alesya, aku tetap lebih suka panggil dia Botak. Sebab sesuai sangat nama Botak tu dengan perwatakan dia. Bukan Johan atau Aril... tetap Botak.

Catat Ulasan

0 Ulasan