DAY 23: 31 days challenge by jdt blogger - List Cerita Seram Kegemaran

Aku bukanlah peminat filem seram. Jadi bila diminta buat senarai filem seram yang menjadi kegemaran, aku macam blur sekejap. Maksud filem seram ialah filem berunsurkan sesuatu yang menakutkan. Pastinya ada kaitan dengan hantu, mistik dan ilmu hitam.

Walaupun tidak minat filem seram, tapi aku pernah menonton filem sebegini. Antara filem seram paling latest aku tonton ialah Penanggal. Masa tu aku beli di Astro First sebab aku nak pergi interview Elly Suriaty sebagai cover majalah MIDI. Lepas tu, takde menonton filem seram dah. Hehe.

Sebagai wartawan, bila nak interview seseorang personaliti tu, aku akan buat sikit penyelidikan pasal personaliti tu. Jadi masa nak interview Elly Suriati ni, antara karya terbaharu beliau ialah filem Penanggal. Masa nak sembang tu, senanglah sikit kan kita nak bersembang sebab kita dah tonton filemnya.

OK. Itu sahaja jawapan aku untuk task kali ni. Maaflah ya, aku tak ada senarai filem seram kegemaran kerana aku tidak begitu minat menonton filem sebegini. Kalau filem romantik atau komedi banyak... :-)

Elly Suriaty sebagai cover MIDI

behind the scene

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Catat Ulasan

1 Ulasan

Cik Puan Farhana berkata…
orang kata cerita penanggal tu memang seram ,tapi sebab tak pernah tengok so tak tahu lah seram ke tak . huhuhu.

http://kaknajourney.blogspot.my/2017/01/day-23-31-days-challenge-by-jdt-blogger.html