Si Gebu Perlukan Pakaian Dalam Plus Size; Bukan Set Maternity



Aku nak cerita sikit pasal panties plus size vs panties maternity. Baca tau. Tak baca rugi :-)

Aku nak bagitahu yang aku gembira dapat kongsi masalah dengan wanita plus size yang susah mencari panties selesa. Memang panties saiz besar ada jual di mall tapi aku selalu ada masalah di bahagian paha. Ketat kat paha dan bergulung kat perut.

Mereka pun sama gak masalah macam tu. Jadi apabila bersembang, rata-rata masalah wanita plus size ni sama je bila bab mencari panties.

Ada yang kata lebih selesa pakai panties maternity. Beza panties plus size dan maternity ni sebenarnya banyak.

Panties maternity ni fokus kat perut saja. Jadi ada potongannya yang kecik di paha. Tetap tak selesa nak pakai. 

Satu lagi design. Panties maternity design biasa saja. Plus size panties ni design lebih menarik. Yang seksi pun ada.

Lagi satu pada pendapat aku, takkan la kita tak pregnant nak pakai panties maternity. Tak syok la kan. Yang anak dara pun takkan nak pakai panties maternity. Ye tak?

Jadi, pilihlah panties yang sesuai dengan saiz tubuh dan keperluan kita untuk keselesaan menjalani rutin hidup.

Aku gembira jadi ejen dropship panties dan bra plus size. Sesapa yang nak tahu pasal pakaian dalam plus size, bolehlah hubungi aku ye.

Ingat tau, orang plus size perlukan panties dan bra plus size; bukannya panties maternity.

Catat Ulasan

0 Ulasan