DAY 31: 31 days challenge by jdt blogger - Gambar Selfie atau Bersama Tersayang


Selamat petang. Lambat sikit up entri ni sebab siang tadi ada Family Day Sinar Harian. Petang-petang sambil rehat-rehat bolehlah up entri.

Tak sangka dah hari terakhir untuk cabaran JDT Blogger ni. Blog yang dah bersawang akhirnya kembali ceria. Harap-harap berterusanlah ya dan boleh memberi manfaat kepada pembaca dengan penulisan aku yang akan datang.

Task kali ini mengenai gambar selfie atau dengan orang tersayang. Aku rangkumkan kedua-duanya gambar selfie aku dengan orang yang aku sayang; encik suami dan si comel ni.

Gambar ni diambil di Kedah. Masa tu majlis kahwin adik aku. Amacam, ok tak? 

Sekian dulu. Sebagai penutup untuk 31 Days Challenge By JDT Blogger, aku ucapkan selamat maju jaya kepada semua peserta. Teruskan menulis, berikan yang bermanfaaat kepada pembaca blog anda ya. Akhir kata, TQ kepada semua yang menyokong aku untuk terus menulis di blog ini.

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Catat Ulasan

0 Ulasan